Fastriders.dk
Pilevej 4, 6705 Esbjerg Ø
CVR nr.: 42388637
Email: hej@Fastriders.dk
Hos Fastriders.dk er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.
Fastriders.dk modtager 1. betaling som er vores formidlingsprovision via. en Dansk Bankoverførsel og 2. betaling kan ske via. en udenlandsk bankoverførsel eller via. PayPal til vores samarbejdspartner - som efterfølgende afsender produktet fra deres lager.
Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer. Bemærk ved betaling til udlandet, så opkræver stortset alle banker et mindre gebyr. Det samme gør Paypal, når du som kunde laver en overførsel til samarbejdspartneren.
Fastriders.dk kan først sætte leveringsprocessen igang, så snart begge betalinger er modtaget af henholdsvis os(Fastriders.dk) og den pågældende samarbejdspartner.
Alle el køretøjer kan sendes til lande, der er medlem af EU. Dit el køretøj sendes først når både Fastriders.dk og samarbejdspartneren har modtaget betalingerne.
Fastriders.dk sikre du altid får dine produkter til tiden efter betaling. Den første betaling er altid via. en dansk bankoverførsel. Anden betaling er via. en udenlandsk bankoverførsel eller via. PayPal.
HUSK: Ved modtagelse af din nye elcykel, så skal du notere stelnummeret ned. I tilfælde af tyveri.
Som forbruger har du fortrydelsesret indtil varen bliver sendt afsted fra vores samarbejdspartners varelager i Europa eller Kina. Når varen først er sendt afsted, så kan købet IKKE fortrydes. Da det er de vilkår, samarbejdspartneren bl.a. har og som vi og du skal følge ifbm. et køb fra dem.
Købet kan heller ikke fortrydes, hvis du modtager dit el køretøj/elcykel, og det ikke lever op til dine forventninger. Det kan nogen gange være muligt at returnere et produkt, hvis samarbejdspartneren tilbyder dette. Kontakt os gerne inden et evt. køb. Bemærk: Elcyklen sendes til leverandørens varehus i Europa. Det er dig, der hæfter hvis der sker en transportskade ifbm. returneringen til varehuset/samarbejdspartneren.
Hvis samarbejdspartneren går med til en returnering, så er det vigtigt når du sender det retur. Det altid sendes retur i original emballage med alt det tilbehør der fulgte med og varen må ikke brugt. Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har kørt på det (el køretøjet), kan det betyde, 1. at du ikke kan sende el køretøjet retur. 2. At du kun får en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi. I visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Det er helt og aldeles min samarbejdspartner, der vurderer dette og har intet med Fastriders.dk at gøre.
Vi anbefaler ALTID at du gemmer den originale emballage i tilfælde af, der skulle opstå en større fejl på produktet og det skulle sendes retur til samarbejdspartneren.
Ved fortrydelse af købet inden vores samarbejdspartner har sendt varen til dig. Så opkræver paypal, et gebyr på ca. 5,5%. Som vil blive modregnet i den betaling, du lavet til samarbejspartneren. Det kan vi ikke lave om på, det er Paypals vilkår.
Alle ordre der fortages på el køretøjer på Fastriders.dk har garantibevis med i købet igennem vores samarbejdspartner. Den specifikke garanti afhænger af vores samarbejdspartner, og hvilket produkt der sælges. Elcyklerne garanti er ofte mellem Op til 12 mdr. Afhængig af del på cyklen. Se detaljer om garanti her
Ønsker du at reklamere over et produkt? Er det vigtigt det gøres til hej@fastriders.dk og ikke via. tlf. nummer, da vi ofte skal bruge billede dokumentation til samarbejdspartneren. Så hjælper vi dig. Når vi har modtaget det vi skal bruge, så sender vi det videre til vores respektive samarbejdspartner og holder dig opdateret. Vi vil altid gøre alt, hvad der står i vores magt for du får den bedste service og hurtig hjælp hver gang.
Vi har etableret gode samarbejdsaftaler med flere cykel-mekanikere rundt omkring i landet for kundens skyld. Så det altid er nemmere og få ens cykel serviceret/repareret.
Har dit el køretøj fået skader under transporten, så er det rigtig vigtigt du dokumentere dette med video og billeder samt grundig beskrivelse af problemet og tager kontakt til os hurtigst muligt ved at sende en mail til hej@fastriders.dk (Det foregår KUN via. mail).
Jeg vil hurtigst muligt sende den nødvendige dokumentation videre til vores samarbejdspartner, der tager en beslutning om hvilke muligheder der er for at løse det. Det kunne eventuelt være en returnering af varen, en kompensation(mindre beløb på 10-20 euro eller en gave i form af en cykeltaske), nye reservedele sendt hjem til dig eller en kombination af de sidste to punkter. HUSK selv og ret henvendelse til fragtfirmaet med det samme, så de også kan oprette en sag på fragtskaden og det også kan give dig en økonomisk kompensation.
For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt
Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Fastriders.dk. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hej@fastriders.dk